Olin Jartsun ja Näsiksen kanssa kalastelemassa pari päivää Särkisalon suunnalla. Matka alkoi hyvin kun huomasimme siinä vaiheessa kun kala oli kiinni, että haavi jäi kotiterassille. No soitin kaverille joka toi meille haavin Förbyn rantaan ja annoimme vastapalkkioksi 10kpl kuhaa joita olimme sitä ennen saaneet Förbyn ulkopuolelta. Jäimme samalla syömään Kotkanpesään makkaraperunoita ja ottamaan tietenkin muutaman oluen. Kellokin alkoi näyttämään jo sen verran että päätimme vedellä uistinta viellä matkalla leiripaikalle johon ajattelimme mennä yöpymään. Saatiinkin matkalla viellä 4kpl ihan hyvän kokoisia kuhia. Kun saavuimme leiripaikalle niin siinä oli yksi vene parkissa, mutta pariskunta ei kummiskaan yöpynyt siinä niin mentiin kanssa siihen parkkiin. Purkasimme veneestä teltat plus muut kamppeet. Siinä sitten otimme muutaman oluen ja pystytimme teltat. Kun leiri oli kunnossa niin vieras pariskunta lähti heidän veneellään ja mitäs tapahtuikaan. Akkuriköysi meni potkuriin ja kaverit siellä keskellä parkissa ja huuteli jos tultaisiin hinailemaan takaisin rantaan. No me mentiin tietenkin apuun ja saatiin heidän vene rantaan ja äijä alkoi sukeltelemaan köyttä pois potkurista ja selitti että ei ikinä ole näin käynyt ja kui voi vaikka on selvinpäin, mutta siinä se ongelma varmaan piilesikin. Äijä sai köyden irti ja palkitsi meidät yhdellä Elysee shampanja pullolla + muutamalla oluella vaikka emme olisi ottaneet vastaan. No sitten alkoi tapahtumaan taas kun pariskunta lähti rannasta meinaan taas liina potkurissa ja sama homma uusiksi. Tässä vaiheessa tuli mieleen et ei perskele mitä amatöörejä. No ei he kauaksi ehtineet niin sai köyden heitettyä meille ja vedettiin rantaan. Kaveri sukelsi ja valitteli ettei ikinä ole näin käynyt ja SELVINPÄIN viellä ja nyt samalla lähdöllä toistamiseen. No me ei tehty muuta kuin hymyiltiin ja kolmannella he sitten pääsivät rannasta (kolmas kerta toden sanoo)! ;-D

Illalla sitten paistettiin kuhaa retkikeittimellä ja makkaraa "pienellä" nuotiolla  rannan läheisyydessä. Yö siinä sitten meni "vähän" juoten ja paskaa puhuen.

Toisella päivällä sitten kalasteltiin lisää ja käytiin vetämässä makkaraperunat vaihteeksi Kotkanpesässä ja otettiin muutama tasottava.

Alla muutama kuva tapahtuneesta joista voi kaikki itse päätellä että miten meni ja millaista oli.

Ja siideri maistuu!

Teltta pystytetty ja nautinto alkaa!

Ranta-apina!

Surullisen kuuluisa Delfin ja pätkitty ankkurinaru.

Shampanja uppoo kovan tehdyn työn ansiosta!